Сабақ жоспары. Тақырыбы: «Тауық және балапаны»

Сабақ жоспары. Тақырыбы: «Тауық және балапаны»

Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Мақсаты: Балалардың тілдерін жаттықтыру, сұраққа жауап беруге тәрбиелеу.
Міндеті: Ойлау қабілетін дамыту, әдептілікке, қамқорлыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл: Қызықтыру, түсіндіру, көрсету.
Ұйым түрі: Топпен
Көрнекіліктер: Тауық, балапан, түрлі-түсті әтеш пішіні, түрлі-түсті қысқыш, тауық қора, үй құстары, үлкен-кіші дөңгелек пішіндер, қаздың суреттері, көк жолақ, төрт ыдыс ішіндегі тары.

Іс-әрекет: ынтаналандыру сезімді ояту

Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалармен бірге шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен амандасып, жылы сөздер айту.

Баланың іс-әрекеті: Сен ақылдысың Мен сені жақсы көремін, әдемсің т.б

Ізденіс ұйымдастыру.

Тәрбиеші: Менде де бар, сенде де бар
Үлкенде де кішіде бар
Ол не?
Бір бірімізге деген жылы сезім+

Дыбыс шыгып есіктен тауық енед (Қимыл қозғалыс жасайды
Ол біздің жылы сезім
Көңілдерін бөле қарайды)

Балалар бізге не келді?

Балалар:

Бізге тауық келді.

Тәрбиеші: Тауық сендерден көмек сұрап келіпті

Ол өзінің балапанын жоғалтып алыпты.

Балалар:

Көмектесеміз.

Тәрбиеші:
Тауық балапанын іздеп шарашап қалыпты, балалар тауық не жегенді жақсы кореді?
Олай болса тауыққа жем берейік. Мында тары мен бұршақ араласып кетіпі. Балалар сендер тары ішіндегі бұршақты теріп бөлек алып қойыңдар

Балалар:

Тауық тары жегенді жақсы көреді

Бұршақ пен тарыны бөлектеп ажыратады
Тарыны тауыққа ұсынады


Тәрбиеші: Тауықтың балапанын іздеуге жолға шығамыз Балалар, мына жерде өзен ағып жатыр екен, қалай өтеміз?
Судың түсі қандай?

Балалар: Судың түсі көгілдір

Үлкен дөңгелек тастардан
балалар үлкен дөңгелек пішінді жинастырып көпір құрастырады.

Рефлексті коррекция

Көңілдерін көтере өлең айтады

Қимыл-қозғалыс жасай айтады

Мында неге жап жарық болып кетті?

Күннің көзі екен күннің көзі сен тауықтың балапанын көрген жоқсынба?

Күн: балалар сендер менің көңілімді көтерсеңдер айтамын Күн шуағын шашады Күн күлімдеп қарайды Күн бетімнен сүйеді

Күн: Балапан осында менің жылуыммен жылынып отыр. Балалар күнге не айтамыз? Күн, саған рахмет! Балалар тауық пен балапан қайда өмір сүреді Тоңып қалмас үшін тауық қораға апаруымыз керек Біз ақылды баламыз Жолға шығып барамыз Үлкенге де, кішіге көмектесе білеміз Тындандаршы әтештің дыбысы естіледі Үй құстары мында екен Балалар мында қандай үй құстары бар? Әтеш, қаз, балапандар, үйрек бар. Әтеш қалай дыбыстайды? Қаз ше? Үйрек қалай дыбыстайды? Балапандар ше? Балалардың көңілін ілінген қаз суреттеріне аударады Мында қаз сендермен бірге көңіл көтергісі келеді екен. Терек сызбасы арғылы тақпақ: Мен қазбын қазбын Күн жылынса мәзбін Қуанып қаңқылдаймын Суда салқындаймын Балалар қаз сендерге өлең айтып берді. Сендер қазға күн жылуын сыйлаңдар Табақтағы тары бетіне саусақтарымен күнің көзін салыңдарБалалар саусақтарымен сызып күнің көзін салады

Балалар тауық пен балапанды тауық қорада адамның қамқорлығында болатынын айтады.

Өлең жолдарын айтады: Әтеш ку-ка-ри-куу Тауық құт-құт... Қаз қақ қақ... Га-га-га .. Балапандар пи-пи-пи ..... Балалар тақпақты қайталап айтады. Балалар саусақтарымен сызып күнің көзін салады Балалар не көргендерін, не істегендерін айтады Тауықтын балапанын тауып беруге көмектескендеріни айтады Тәрбиеші балалардың көңілін ілінген қаз суреттеріне аударадыМында қаз сендермен бірге көңіл көтергісі келеді екен.
Терек сызбасы арғылы тақпақ:
Мен қазбын қазбын
Күн жылынса мәзбін
Қуанып қаңқылдаймын
Суда салқындаймын

 

Тәрбиеші: Балалар бүгін сендер неге көмектестіңдер? Сендерге ұнады ма?

Балалар: ҰнадыКүтілетін нәтиже:

Білу керек: Үй құстарының атауын білуі керек
Болу керек: Қамор болуды көмектесуді білу керек
Үйрену керек: Өлеңді, дыбысты анық айтуды үйрену керек

Павлодар облыстық мамандандырылған сәбилер үйі
Тәрбиеші: Сүлейменова Айнұр Аймакенқызы

 

 
 

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста