Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже.

Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже.

Сабақтың мақсаты:
Білімдік: Оқушылардың «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша есептер шығаруда формулаларды дұрыс қолдана білуге дағдыландыру, білім- біліктерін тексеру, бағалау.
Дамытушылық: Қарастырып отырған есептерге талдау жасай білу, қорытындылар жасауға, оқу қызметін өздігінен бақылау жасау машығын дамытуға жағдай жасау, сабаққа белсенділігін, қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: сабақ барысында оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, ұжымдылыққа баулу.
Сабақтың түрі: практикалық
Сабақтың өткізу әдістері: топпен жұмыс
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру.
Сыныбымыз 4 топқа бөлінген. Енді осы топтарға топ басшыларын сайлап алайық. Бүгінгі сабағымыздың тапсырмаларында әрбір есепке ұпай берілген, сол ұпайларға байланысты топ басшылары өздерінің құрамындағы оқушыларды өздері бағалайды. Ал енді сабағымыз пайдалы болып, жақсы нәтижелерге жетейік.
ІІ Өткенді еске түсерейік
Интербелсенді тақтада «Натурал және бүтін көрсеткішті формулалары» тақырып бойынша формулалары жазылған. Формулалардың оң жағы мен сол жағын интерактивті тақтаның көмегімен сәйкестендіру.


Үйге берген тапсырманы тексеру
№76, 78. Топ басшылары топ мүшелерінің үй тапсырмасын тексеріп, «Бағалау парағына» ұпайларды белгілейді (әр есепке 1 ұпай). Жауаптарын интербелсенді тақтамен салыстырады.
ІІІ Таратпа материалдар бойынша жұмыс
Әр топқа тапсырмалар жазылған парақ таратылады. Топта қанша оқушы бар сонша тапсырма. Тапсырмалар деңгейі қарапайымнан орташаға дейін.


Әрбір 1 минут сайын мұғалім «ауысамыз» деп айтып отырады. Оқушылар атын және жауабын жазып, парағын келесі оқушыға береді. Дұрыс жауаптары слайдта көрсетіледі. Топ басшылары қате жауаптарды сызып тастайды. Әр есепке 1 ұпай беріледі, бағалау парағына ұпайларды белгілейді.
IV Деңгейлік тапсырмалар
Әр топқа таратпа материалдар беріледі. Әр карточкада деңгейлік тапсырмалар жазылған. Топта қанша оқушы бар сонша карточка, әр оқушы тапсырманы жеке орындайды. Топ басшы әр оқушының орындаған тапсырмалар бойынша ұпай беріп бағалау парағына белгілейді. Жауаптарын интербелсенді тақтамен салыстырады.
І деңгей

V Үй тапсырмасын беру: №80, 83, тест №16 191 бет
VI Рефлексия (керек сөздің астын сыз)-
1. Осы сабақ барысында мен көмектестім, маған көмектесті.
2. Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежеге арналған есептер оңай, қиын, қызықты болды.
3. Бүгінгі сабақ пайдалы, пайдасыз, қызықты, қызықсыз өтті?
VII Қорытынды
Енді топ басшылары топ мүшелерінің жинаған ұпайларын санап, бағалайды. Сол бойынша оқушыларға баға қойылады.
Ұпай санына байланысты бағалау жүйесі
0 - 6 ұпай - «2» деген баға
7 - 13 ұпай - «3» деген баға
14 - 29 ұпай - «4» деген баға
30 - 33 ұпай - «5» деген баға
Бағалау парағы

Павлодар облысы,
Екібастұз қаласы.

Абай Құнанбаев атындағы №2 жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ризагүл Түсіпқызы Рахимбекова
 

 

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста