"Жасыл" энергия – бизнес
Инновациялық бизнесті құрудың маңызды факторы - ойластырылған энергетикалық саясат, дейді Centrica сарапшылары. Энергияға шығындар ретінде емес, болашақта өз рөлін атқаратын құнды актив ретінде қарау керек.
Үкіметтің, тұтынушылардың және олардың акционерлерінің қысымымен энергетиктер бизнесті экология мен жалпы қоғам алдында мүмкіндігінше жауапкершілікпен жүргізуге тырысты. Centrica Business Solutions сарапшылары "Тұрақты бизнестің өсу мәні" зерттеуінде осындай қорытындыға келді.
Құжат Еуропа мен Американың он еліндегі жеті саланың компанияларынан бизнесті энергиямен қамтамасыз етуге жауапты 1,5 мыңнан астам менеджерлердің сауалнамасына негізделген. Осындай сауалнаманы Centrica бірнеше жыл бұрын жүргізді. Осы кезеңде "бизнестің әлеуметтік және экологиялық жауапкершілігі" үздік 10 ұйымдық басымдықтар тізімінде алтыншыдан үшінші орынға көшті. Алғашқы екі орын өзгеріссіз қалды: кәсіпорынның тиімділігі және күшті қаржылық нәтижелер.
Энергетикаға қатысты Жасыл ойлау тұрақты бизнес деп аталатын негізгі факторлардың бірі болып табылады. Centrica сарапшылары тұрақты кәсіпорын болу нені білдіретіні және қалай болу керектігі туралы айтты.
Тұрақты бизнес дегеніміз не?
Баяндама авторларының пікірінше, тұрақты бизнес-бұл қаржылық мақсаттары мен жауапкершілікті, жасыл ойлауды теңестірудің инновациялық әдісін іздейтін кәсіпорын, бұл компанияның болашақтағы табысының кепілі. Centrica сарапшылары ұқсас бизнес-модельдің сегіз негізгі сипаттамасын анықтады:
клиентоцентризм;
инновацияларды үнемі енгізу;
экологияны қолдау;
ұзақ мерзімді жоспарлау;
дәстүрлі ойлауға қарсы тұру қажеттілігі;
өз таланттарыңызды өсіру;
жергілікті қауымдастықтарды қолдау;
сыртқы тенденцияларды түсіну.
Энергетика, дейді зерттеу авторлары, тізімдегі кем дегенде алғашқы төрт сипаттаманы қалыптастыру және сақтау үшін шешуші рөл атқарады.
A. Бизнестің клиентоцентризмі
Адамдардың әрбір кейінгі ұрпағы экологияға, қоршаған ортаны қорғауға және табиғатты пайдаланудың басқа да мәселелеріне көбірек көңіл бөлетін болады. Мұндай жағдайларда "жасыл " энергияға ауысу жақсы маркетингтік қадамға айналуы және брендке деген адалдықты арттыруы мүмкін.
B. инновацияларды тұрақты енгізу
Бәсекеге қабілеттілікті сақтау үшін кәсіпорын энергияны тұтыну және тәуекелді азайту саласында үнемі инновациялар енгізуі керек. Мысалы, жаңартылатын энергия ресурстарын пайдалану компанияларға электр желілерінен тәуелсіз болып қана қоймай, кейіннен қосымша пайда табу арқылы өз энергиясын сол желіге сатуға мүмкіндік береді.
C. экологияны қолдау
Соңғы энергетикалық технологияларға инвестиция салу тұрақты бизнестің тиімді және экологиялық жауапты болу міндетімен тығыз байланысты. Мұнда жақсы мысал-электромобильдер: сауалнамаға қатысқан менеджерлердің 49% - ы өз компаниясының штатында кем дегенде бір электр немесе гибридті көлік бар екенін айтты. Респонденттердің төрттен үштен астамы (77%) келесі бес жыл ішінде компанияның штатына электромобильдер сатып алуға ниетті.
D. ұзақ мерзімді жоспарлау
Компаниялар алдағы онжылдықтарда оның қажеттіліктері үшін энергия көзі не болатынын түсінуі керек. Көптеген адамдар қазірдің өзінде циклдік экономика қағидаттарына жүгінуде, өнеркәсіптік процестерден энергияны қайта пайдалану тұрғысынан, ол қазір ешқайда кетпейді.
Қалай тұрақты кәсіпорын болуға болады?
Centrica тұрақты экономика моделі бойынша бизнесті қайта құруды жеделдету үшін компания қабылдауы керек төрт қадамды атап өтеді.
Біріншіден, кәсіпорынның энергетикалық стратегиясын құру, энергияны қаржылық көрсеткіштермен байланыстыру және әр қызметкерге энергиямен жабдықтау және энергияны үнемдеу тақырыбы жанама жүктеме емес, бизнестің негізгі мәселелерінің бірі екенін жеткізу.
Екіншіден, цифрлық трансформацияны энергия қажеттіліктерімен теңестіру қажет. Бұл бизнесті дамытудың жалпы стратегиясын инновацияларды енгізу міндеттерімен және энергиямен қамтамасыз ету мәселелерімен байланыстыруға көмектесетін сыртқы сарапшының көмегімен жасалады.
Үшіншіден, тәуекелдерді азайту. Стресс-тестілерді, тәуекелді бағалауды жүйелі түрде жүргізу, бір энергия жеткізушісіне тәуелділікті азайту қажет.
Соңында, компания зиянды заттардың шығарындыларын қалай азайтуға болатындығы туралы нақты түсінік қалыптастыру. Бұл экологияға аз әсер ететін өнімдер өндірісі, жеткізушілерді мұқият таңдау немесе өз кәсіпорындарындағы шығарындылармен кешенді күрес болуы мүмкін.