Қазақстан қорықтары (Ашық сабақ)

Борибаева Айжан Сауытбековна

Жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі

«Данашым» физика-математика мектебі

Алматы қаласы

 

Қазақ тілі Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның көрікті жерлері

 

Оқу мақсаттары

6.1. 4.1. мәтіннің құрылымдық ерекшелігіе назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

6.4. 1.1. тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақ мақсаты

- Мәтіннің құрылымдық ерекшелігін аңғарып, жетекші сұрақ арқылы негізгі  мәселені анықтайды

- Күрделі сөздерді орфографиялық нормаға  сай жазуды меңгереді.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: қорықтар, біріккен сөздер

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Неліктен қорықтарды дамыту маңызды деп ойлайсың?

Құндылықтарға баулу

Туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру, табиғат байлығын қадірлеуге баулу

Пәнаралық

байланыс

Әдебиет, тарих

Алдыңғы оқу

Бірге жазылатын сөздердің емлесі

 

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар

ҚБ

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Ұжымдық жұмыс:

Топқа бөлу: "Ақсу - Жабағалы", "Алтынемел", "Алакөл" деген сөздер жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді

 

Қима қағаздар

 

Қима қағаздар

5 мин

«Миға шабуыл»  әдісі бойыншатақырыпты түсіну деңгейін арттыру және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу  үшін оқушыларға  ойтүрткі сұрақтар  қоямын.

Оқылым алды:

Сұрақтар:

  • Сөздер құрамына қарай нешеге бөлінеді?
  • Күрделі сөз, оның түрлерін ата.
  • Біріккен сөз деген не?
  • Қандай ұғым атаулары бірігіп жазылады?
  • Кіріккен сөздер деген не? Мысал келтір.

 

Мұғалім-

нің бағалауы

 

Сабақ ортасы

8 мин

Оқылым барысы:

Топтық жұмыс:  Әр топқа топ атауларымен байланысты мәтін таратып беру. Топта оқып талдайды.

Бағалау критерийі: Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды

Дескриптор:

- Мәтінді түсініп оқиды.

- Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

- Мәтінде  көтерілген мәселені анықтап, постер жасайды

-Нәтижелерін жариялай-

ды.


 

"Басмармақ" әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Неліктен тамаша...

Не ұнамады...

Не орташа болды...

 

Қосымша мәліметтер,

А3 парағы, маркерлер

 

8 мин

Оқылымнан кейін:

Бағалау критерийі:Берілген тапсырмадағы сөздерді орфографиясы бойынша жазады.

Жұптық жұмыс: «Т кестесі»  әдісі бойынша

Дескриптор:

-Берілген сөздерді орфографиясы бойынша жазады.

«Келісемін, келіспеймін» әдісі

Бір-бірінің жұмыс нәтижесін бағалайды. Неліктен келісемін, себебі.....,

Келіспеймін, себебі....

Кеспелер

Сабақтың соңы

10 мин

Бағалау критерийі: Жарнама құрылымын сақтайды.

Топтық  жұмыс: .  Топ атауларына байланысты жарнама жасайды.

Дескриптор:

-Жарнама  құрылымын сақтап ойларын жүйелі жазады;

Критерийі:

-Тақырыптың ашылуы

-Жарнаманың тартымды болуы

-Сөздердің тақырыпқа сай таңдалуы

 

 

Рефлексия:

«Бағдаршам» әдісін қолдану

 

 

 

 

"Смайлик арқылы"

бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жасыл» -бәрі түсінікті

«Сары»- тақырыпты   әлі де меңгеруім қажет

«Қызыл» - маған түсініксіз

 

5 мин

Үйге:

 

«Табиғатты аялайық» эссе жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор
Последние статьи автора
Назван точный исход матча КХЛ "Барыс" - "Салават Юлаев"
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста