Білімім мен қимылым ұштасқанда

Білімім мен қимылым ұштасқанда

Сабақтың тақырыбы: Білімім мен қимылым ұштасқанда

Сабақтың мақсаты: Биология пәнінен алған білімдерін спортпен ұштастыра отырып қайталау арқылы пәнге қызығушылығын арттыру.

Чемпион болу оңай ма?

Шынықсаң шымыр боласың,

Арман болған талайға.

Сауығып айдай толасың,

Болмасаң да ұқсап бақ,

Білімді серік ете біл,

Жарысқа түсіп қалайда.

Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі «Білімім мен қимылым ұштасқанда!» атты эстафеталық ойынға қош келдіңіздер! Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Қазақстан - 2050» Жолдауында «Қазақстан азаматтары мен балаларымызды құқығын қорғайтын азамат етіп тәрбиелеу қажет. Біздің оқушыларымыз дені сау, саналы, білімді, өрісі биік, денсаулығы мықты болып өсуі тиіс» деп айтқан болатын. Әрбір Қазақстан азаматының алдына қойған басты мақсаты өз елінің, жерінің, халқының денсаулығын жақсартуды қамтамасыз ету болып табылады. Адам баласының спортпен шұғылдануы басты міндеттерінің бірі болу керек. Олай болса, бүгінгі өтетін «Білімім мен қимылым ұштасқанда!» атты эстафеталық ойындар жарысын көріп тамашалаңыздар! Сонымен ортаға жарысқа қатысқалы отырған оқушыларды шақырамыз.

Әр таңды бақытпенен атырамыз,

Сайысқа қатысуға шақырамыз.

І топ – 7 «а» сынып «Қырандар»

ІІ топ – 7 «б» сынып «Тұлпарлар»

Жарысты бастамас бұрын, ойынға әділ бағасын беретін әділ қазылар алқасымен таныстыра кетейік. 1. 2. 3. Жарыстың кезеңдері:

1. І тур – Биологиялық анықтамалар

2. ІІ тур – Жануардың үйін тап!

3. ІІІ тур – Биологиялық терминдер. Капитандар сайысы

4. ІҮ тур – Сөздерді жинау

5. Ү тур – Жәшіктегі затты ата

Құрметті сайыскерлер, сіздерге сәт – сапар!

І тур. Допты қолмен қағып апару.

Сайыскерлер алдындағы партада биологиялық анықтама жазылған тапсырма жатады. Бала сол тапсырмадағы ережені аяқтап келесі беттегі жәшікке апарып салу керек. Келесі бала дәл солай жалғастырады.

7 «а» тобы

1 бала - Мүше - өзіндік құрылысы бар белгілі қызымет атақатын ағзаның бөлігі.

2 бала - Иммунитет – ағзаның ауру қоздырғыштарын қабылдамайтын қасиет.

3 бала – Симбиоз екі ағзаның пайдалы селбесуі.

4 бала- Микробиология көзге көрінбейтін тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.

5 бала- «Сорус» дегеніміз спорангилердің жиынтығы.

6 бала – тұқымында екі тұқым жарнағы бар өсімдіктер қос жарнақтылар деп аталады

7 бала – Жалған аяқарын дененің кез-келген жерінен шығаратындықтан олар жалған аяқтылар

7 «б» тобы

1 бала - Шығу тегі, құрылысы, атқаратын қызметі ұқсас жасушалар тобын ұлпа дейді.

2 бала - Бактерия жасушасына енетін вирус бактериофаг деп аталады.

3 бала – Саңырауқұлақтың жіпшелерінің ағаштың тамырын айнала қоршап алуы «микориза» дейміз.

4 бала- Микология саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.

5 бала- «Конидий» шаң түріндегі спора.

6 бала – Тұқымында бір тұқым жарнағы бар өсімдіктер дара жарнақтылар деп аталады.

7 бала – жойылған дене бөлігін қалпына келуі регенерация деп аталады.

ІІ тур

Тоңқалаң асып келіп алдында жатқан қағазға секіріп, үстіне тұрады да сол қағазда жазылған жануар қай кластың, қай типтің өкілі екенін айту.

І топ

ІІ топ

ІІІ тур

Капитандар сайысы. (белгілі бір уақыт ішінде) Секіртпе жіппен секіріп биологиялық терминдер айту.

дернәсіл, бриология, зоология , ботаника, вайя, спора, сорус, спорангий, цитоплазма, хромотафор, пластид, жасуша, мүше, ағза, ұлпа, фотосинтез, регенерация, целом, кутикула, эпидермис, иммунитет, хитин, диплоидты, гаплоидты, эндосперм т.б.

ІҮ тур

Шарда сөз жазылған, осы сөзге тиісті сөздерді қарсы жақтағы шашылып жатқан шар арасынан тауып алып келу.

І топ

1 микроскоп- объектив

2 жасуша – Р.Гук

3 желбезек- балық

4 жасуша- ядро

5 жапырақ – хлоропласт

6 жылқы - қымыз

7 қосарлы тынысалу – құстар

ІІ топ

1 ламинария – қоңыр балдыр

2 балдыр – хромотофор

3 түйнек – картоп

4 балық-торсылдақ

5 шұбат-түйе

6 фотосинтез – крахмал

7 ақ күріштің атасы - Ыбырай Жақаев

Ү тур. Үлкен доппен секіру.(Оқушылардың көзі байлаулы)

Жәшікте жатқан затты сипап, иіскеп, жеміс пе, жемтамыр ма, түйнек пе, пиязшық па анықтау.

ІІІ. Қорытынды бөлім.

Білімге биік сеніңіз,

Думанға қызық келіңіз.

Әділқазы ел сенген,

Өнерге баға беріңіз!

Құрметті қауым! Сөз кезегі әділқазылар алқасында (әділқазылар сайыстың шарттары бойынша қорытынды шығарып, жеңімпаздарды жариялай отырып, марапаттайды)

Уа, халқым, назар аудар білімпазға!

Өмірде бақыттысың денің сауда.

Денсаулық, біліменен терең бақыт деген сөзді

Дұрыс айтқан ұлы Абай атамыз да – дей отырып, барлығыңызға дендеріңіз сау болсын, білімдеріңіз мықты болсын деген тілекпен сайысымызды аяқтаймыз.

Жаңыл Секенқызы ҚАСЫМҚАНОВА
«О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі» КММ

биология пәнің мұғалімі

ШҚО Глубокое ауданы Глубокое кенті

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста