Оқу жылы басталғанда оқу орындарын жабу қаншалықты дұрыс?

Оқу жылы басталғанда оқу орындарын жабу қаншалықты дұрыс?


Нұрлан ЖАМАДІЛОВ, Алматы қалалық құрылыс және бағалау колледжінің директоры, ҚР білім беру ісінің үздігі:
– Оқу орындарын тектен-текке жаппайды. Білім беру стандарт­та­ры­на сай келмегеннен кейін тиісті орындар оны жабуға мәжбүр бо­ла­ды. Әсіресе соңғы кездері талапқа сай емес оқу орындары тым көбейіп кет­ті. Әлдекімдер колледж ашып, жертөлелерді жабдықтап алып оқы­та беретін болды. Негізі, бала оқытатын дәріс бөлмелерінің бала са­ны­на қарай қанша шаршы метр болу керектігі алдын ала ереже бо­йын­ша бекітілген. Оқу ордасының асханасы, кітапханасы, спортзалы бо­луы міндетті. Өкінішке қарай, жауыннан кейінгі құрттай қаптап кет­кен оқу ордалары бұл талаптарды сақтай бермейді. Олар оқушыларды  ақы­лы оқу негізінде жинап алады да, талапқа сай білім берместен ди­плом үлестіріп отыра береді. Ал мұндай үрдіс қоғамда білімсіз ұр­пақ­тардың көбеюіне әсер етеді. Сондықтан кеш те болса, оқу жылы бас­талып кетсе де, тиісті орындардың талапқа сай емес оқу орындарын анық­тап жабуын дұрыс деп санаймын. Оқу ақысын алып, соған сай те­рең білім бермесе, ондай оқу орнының барынан жоғы жақсы. Есе­сі­не, жастар  басқа бір іргелі оқу орнынан білім алуға талпынады.

Ұлжалғас ЕСНАЗАРОВА, педагогика ғылымының докторы, профессор:
– Егер оқу орнына жаңа оқу жылында студенттер қа­был­дап қойғаннан кейін оқу ордасы жабылып жатса, бұл дұ­рыс емес. Өйткені үлкен үмітпен оқуға талпынып келген жас­тар оқу жылы басталып кеткен сәтте қалап, таңдап кел­ген оқу ордасы жабылып қалғаннан кейін әрі-сәрі күй ке­шіп қалады. Мұндай жағдайда, ең алдымен, ата-аналарға ха­бар беріліп, алдын ала құлақтандырылуы керек. Тиісті орындар оқу жылы басталмас бұрын оқу ордаларының келер оқу жылына білім беруге қаншалықты сай келетін-келмейтінін алдын ала анықтап алуы қажет. Оқу орны білім беру стандартына сай емес деп табылған жағдайда сол оқу жылында білім ордасының бала қабылдауына ал­дын ала тыйым салынғаны жөн. Ал бұрыннан оқып келе жат­қан жоғарғы курс студенттерінің оқуды аяқтауына мүм­кіндік берген жөн. Әйтпесе мұндай жағдай ата-аналар мен студенттердің наразылығын тудыратыны сөзсіз.

Әлима СҚАҒИҚЫЗЫ, филология ғылымының кандидаты, доцент:
– Бүгінде оқу орындарын ықшамдау жұмыстары жүріп жатыр. Өз басым мұны қолдаймын. Соңғы кездері оқу орындары бейберекет ашылып, мектепте нашар оқитын оқушылардың барлығын 9-сыныптан соң мектептен шығарып, колледждерге қуу үрдісі қалыптасып кетті. Қаптап кеткен колледждерге де керегі осы болғандықтан, ата-аналардың ақшасын оқу ақысына сыпырып алып, мектептен дұрыс білім алмаған баланы одан әрі білімсіз ұрпаққа айналдырады. Сондықтан оқу жылы бас­та­лып кетсе де, мұндай оқу орындарының анықталып, дер ке­зін­де жабылғаны дұрыс. Бұрын колледждерге сабақ бергенде бай­қағаным – колледж студенттері сабақтарына өте салғырт қа­райды. Тіпті кейде бір топтан екі-үш бала ғана сабаққа ке­летін. Мұның бәрі – оқу ордасында тәртіптің жоқтығынан. Сон­дықтан мұндай оқу орындарының қай уақытта болсын жабыл­ға­ны дұрыс.

Автор
Последние статьи автора
Назван точный исход матча КХЛ "Барыс" - "Салават Юлаев"
Назван точный исход матча КХЛ "Барыс" - "Салават Юлаев"
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста