Кембридж тәсілі
Жаңартылған білім бағдарламасы – өзгерістің алғашқы қадамы
Республикамызда орта білім берудің жаңа жүйесі жасалып, Қазақстандық білім беру жүйесі әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда.
Қазақ тілінің тыныс белгілері
Қазақ тілінің тыныс белгілері заңдылықтарын толық меңгертіп, қойылатын орындарына назар аударту; сауаттылыққа үйрету; қызметтеріне жаттықтыру жұмыстарын жүргізу.
Кембридждік тәсіл бойынша біліктілікті арттырудың жарқын болашағы
Білім берудегі көшбасшылық та адамның тұрақты дамуына әкелетін негізгі қабілеті. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту бағдарламасы «мұғалім – зерттеуші» түсінігінде емес, «мұғалім –дамыту жұмысының көшбасшысы» деген ұғымда құрылған.
Кембридж университетінің әдістемесін Қазақстанда пайдаланудың тиімділігі
Ата-ананың бары мен базарлығын бауырына басқан бала өзімшілдікке бүйрегі бұрып тұрады.
Жаңаша оқыту- заман талабы
Жаңа типтегі мектептерде білім беру жүйесі қандай болу керек деген мәселе әркімді толғандырады.
"Болонсыз" білім болмай ма?
Білім беру жүйесін ортақтастыру Еуропа елдерінде жетпісінші жылдардан-ақ бастау алған.
Заман ағымынан қалмау үшін мұғалім жинақы, жігерлі, өзгерістерге икемді болуы шарт
Гүлнас КЕНЖЕТАЙҚЫЗЫ, «Өрлеу біліктілікті арттыру Ұлттық орталығы» Акционерлік қоғамы Басқармасының төрайымы, педагогика ғылымдарының докторы, профессор:
Cанды, әріпті өрнектер. Қайталау. (Кембридждік оқыту әдісімен)
Кембридж университетінің оқу бағдарламасын оқып үйрен
Орта мерзімді жоспарлау туралы жазбалар
Мақсаты: Информатика пәнінен жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Үшінші деңгей бағдарлама курсынан кейінгі өзгерістер
Оқу үрдісінде ұйымдастыруды өзгертпей, қазіргі таңда білімнің болуы мүмкін емес. Бұл бағытқа Кембридж бағдарламасы бойынша деңгейлік курстары көмек етуде.
Кембридж Университетінің әдістемесін Қазақстанда пайдаланудың тиімділігі
«Әлем өзгереді, біз де өзгереміз!» деген сөзді ұран қып, Кембридж білім әлемінің есігін ашып, мен үш айлық курсты бітіріп келдім.
Неліктен маған және менің мектебіме өзгеріс қажет?
Мектепке дейінгі білім жанұяда басталады.
Кембридж тәсілімен оқыту мен оқу үшін бағалаудың маңыздылығы
Бүгінгі күні оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау — оқу үдерісінің маңызды да салмақты бөлігі болып табылады.
Білім беруде Кембридж тәсілдерін қолданудың тиімділігі
Сапалы білім – ел болашағын айқындайтын басты көрсеткіш болып табылады.