Қазақ жеріндегі алғашқы велобәйге

Қазақ жеріндегі алғашқы велобәйге

Ертең Қазақстан тарихында бұрын-соңды болмаған ірі халықаралық турнир өтеді. «Алматы туры» атауына ие болған бұл жарысқа әлемнің 16 елінен 20 команда қатысады. Жүлде қоры 39 900 евроны құрамақ.
Иә, қазақ жері соңғы кездері спорттан көптеген ірі халықаралық додаларды өз жерінде өткізуде. Конькимен жүгіруден және шаңғымен тұғырдан секіруден Әлем кубоктарының кезеңдерін қабылдап жатырмыз. Волейболдан Гран-при додасы­ның кезеңдерін өткізіп жүрміз. Дзюдо додаларын да еліміздің спортсүйер қауы­мы теледидардан емес, өз көздерімен тамашалап жүр. Бірер күннен кейін бокстан әлем біріншілігінің де куәсі боламыз. Әл­бет­те, еліміздің имиджі үшін бұл додалар­дың қай-қайсысының да маңызы зор. Де­генмен, асыра сілтегендігіміз емес, имидж тұрғысынан келер болсақ, велотурнирдің орны әрдайым ерекше. Оның үстіне «Алма­ты турының» соңғы бір сағатын «Евроспорт» телеарнасының өзі тікелей эфир арқылы көпшілікке ұсынатынын ескерсек, осы уақыт аралығында оңтүстік астанамыздың барлық әсем жерлері мен көркем ғимараттарын әлемге танытуға керемет мүмкіндік туады деген сөз. Осы орайда айта кетейік, әу баста «Алматы турын» өткізудің бес маршруты жасалған екен. Ақыры сараптай келе таңдау Әл-Фараби даңғылына түсіпті. Тағы да сол имидж жайлы айтар болсақ, таңдау бекер Әл-Фараби даңғылына түспесе керек. Біріншіден, бұл көше қаланың жоғарғы бөлігінде орналас­қан. Айналасы алып та, заманауи ғимарат­тарға толы. Қазақстанда­ғы ең биік бизнес орталық та осы даңғыл­дың бойында. Ба­тыс­тан шығысқа бет алған кезде велоша­бан­доздар әсем Көктөбемізді көре алады. Енді ойлай беріңіз, осы кереметтердің барлығын тікелей эфирден миллиондаған көрермендер көріп, қала­мызға тамсана қарайтын болады. Сондай-ақ өздеріңіз де білесіздер, велотурнирдің телекөрсетілімі кезінде тек шабандоздар­дың жарысын ғана емес, сол жарыс өтіп жатқан қаланың төбеден түсіргендегі кел­бетін де көрсетіп жатады. Міне, егер оңтүс­тік астанамыздағы жарыста телекөрсетілім ойдағыдай дең­гейде болса, миллиондаған көрермендер тек Көктөбе мен Әл-Фараби даңғылының бойындағы әсем ғимараттар­ды ғана емес, Алматының барлық ғажайы­бын тамаша­лай­тын бола­ды.
Иә, ендеше, еліміздің қандай қарқын­мен дамып жатқанын әлемге көрсету үшін осындай велотурнирлердің қаншалықты қажет екенін түсініп отырған боларсыздар. Ал қалаға жарнама жасау жөнінен спорт түрлерінің ішінде велосжарыстың алдына жан салмайтынын жақсы білеміз.
– Қазақстанның экономикалық, әлеу­мет­­тік жағдайымен жақсы таныспыз. Спорт­тың басқа түрлерінде көптеген ірі додаларды жоғары деңгейде ұйымдасты­рып жүр. Жарыстың маршрутымен танысып шық­тым. Спринтерлерге де, командалық жа­рыс­тың шеберлеріне де ыңғайлы. Сон­дық­тан «Ал­ма­ты туры» ойдағыдай ұйым­­дас­­тырылып, Қазақстан әлемге жаңа қыры­нан танылады деп сенемін. Ал болашақта турнир біркүндік емес, көпкүндік деңгейге жетіп, Про-тур жарысы мәртебесіне ие болады деп үмітте­немін, – деді турнир алдында осы жайлы өз ойын білдірген UCI сарап­шысы Джэк Ватсон. Сондай-ақ Халықара­лық велоси­пед­шілер одағынан қонаққа келген Ватсон мырза турнирдің жүлде қоры қомақты болғанына да көңілі тола­тынын атап өтті:
– «Алматы туры» бірінші рет ұйымдас­тырылып жатыр, бірақ соған қарамастан, мықты командалардың қатысуға ниет білдіргендерін көріп таңғалып отырмын. Бұл Қазақстанның халықаралық аренада қаншалықты беделді екенін көрсетсе керек. Әйтпесе 16 елдің үздіктерін шақыру оңай емес екенін білемін. Жүлде қорының да қомақты болғаны көңіл қуантады. Жеңімпазды 15 мың, екінші орын иегерін 10 мың, қола жүлдегерді 5 мың евро сыйа­қы күтіп тұрғанын білемін. Тіпті жиыр­масыншы орынға да сыйақы бар. Ендеше, ертең естен кетпес жарыстың куәсі боламыз деп ойлаймын.
«Алматы туры» жайлы жалпы, жарыс­тың болашағы жайлы Алматы қаласы әкімінің орынбасары Юрий Ильин мен Қазақстан велоспорт федерациясының бас директоры Александр Антышевтің де пікірін білген едік. Алғашқысынан дүбірлі доданың келесі жылдардағы маршруты туралы сұрадық. Өйткені, несін жасыра­йық, жарыстың Әл-Фараби даңғылын алты рет айнала бергенше, бүкіл қаланы бір-ақ айналып шыққанын қалайтын тек бір ғана біз емес.
– Өздеріңіз білесіздер, қазір Алматы қаласында Шығыс айналма жолдары, Батыс айналма жолдары жасалып жатыр. Сондықтан алдағы уақытта бұл идеяны жүзеге асыруға мүмкіндігіміз бар. Көрер­міз, бәлкім, болашақта «Алматы турының» маршруты жаңаша жасалып, велошабан­доздар оңтүстік астанамызды түгелдей айналып шығатын болар. Әзірге осы турнирді ұйымдастырып алайық. Барлығы да осындай жарыстардан баста­лады, – деді Юрий Викторович.
Ал велофедерациямыздың бас дирек­торы Александр Леонидовичтен «Қазақ жерінде біркүндік емес, көпкүндік турнир ұйымдастыруға болмас па екен?» деп сұрадық. «Ондай да мүмкіндік бар. Батыс Қытай мен Шығыс Еуропаны жалғауы тиіс автобан жобасы 2017 жылы аяқталуы керек. Егер шындап қолға алынса, «Тур де Франс» сынды турнирлерді қазақ жерінде де өткізуге болады» – деді. Бұл сауалымыз да жауапсыз қалмады. Анты­шев мырза бола­шақта бұл жоба да жүзеге асуы мүмкін екендігін айтты. Оған жағда­йымыз жетеді. Жол салынуда, табиғатымыз қонақтардың таңдайын қақтырады. Тек ұйымдастыру жағынан тәжірибе жинап алсақ болғаны. Ендеше, «Алматы туры» қазақ жеріндегі әлемдік веложарыстардың бастамасы болады деп сенеміз.

Автор
Последние статьи автора
Назван точный исход матча КХЛ "Барыс" - "Салават Юлаев"
Назван точный исход матча КХЛ "Барыс" - "Салават Юлаев"
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста