Ұлттық бренділерді дамытудың арнайы бағдарламасын жасайтын уақыт жетті ме?

Ұлттық бренділерді дамытудың арнайы бағдарламасын жасайтын уақыт жетті ме?


Әнуар ҚАБДОЛДАҰЛЫ,  «Хан дойбысы» ойынының   жаңғыртушысы:
– Шыны керек, біз ұлттық ойындарымыз бен ұлттық тағамдарымыздың, ұлттық бұ­йымдарымыздың қадіріне жете алып отырғанымыз жоқ. Тіпті енжарлығымыз сон­шалық – ұлттық ойындарымызды түгелдеуге де тырыспаймыз. Мәселен, «Хан  дой­бысы» ойынын ұлттық  спорт түрлерінің қатарына енгізу мәселесімен ұзақ уақыт шап­қыладық. Әзер деп ұлттық ойындар қатарына қоса алғанымызбен, оның одан әрі халық арасына кең тарауына, дамуына ешқандай жағдай жасалып отырған жоқ. Не­ге екенін қайдам, басқаға еліктеп, жақсылы-жаманды дүниесін тез қағып алуға бе­йім болғанымызбен, өзіміздің ұлттық бояуы қанық дүниелерімізді дәріптеуге кел­генде салақтық танытамыз. Кейінгі кездері ұлттық ойындарымыздың көбісі дә­ріп­телмек түгіл, ұмытылып бара жатыр. Ал көптеген елдер ұлттық ойындарын ке­ңі­нен насихаттап, тіпті Олимпиадалық ойындар бағдарламасына енгізуге тырысуда. Осы­лайша басқа жұрттар барын бағалап, тіпті ұлттық ойындарының Олимпиада аясында ойналуына мүдделілік танытып, дүбірлі додаларға қатыстыруға тырысса, біз тіпті ұлттық ойындарымызды өз елімізде кеңінен тарата алмай отырмыз. Сон­дық­тан ұлттық бренділерді дамытуға арналған арнайы бағдарлама қабылдайтын кез жетті деп санаймын.


Ардақ БЕРКІМБАЕВ, «Адырна» ұлттық-этнографиялық бірлестігі қоғамдық қорының атқарушы директоры:
– Әрине, ұлттық бренділерімізді дамытудың арнайы бағдарламасын қабылдайтын кез әлдеқашан жеткен еді. Өйткені ұлттық тағамымыз түгіл, ұлттық музыкалық ас­паптарымызға шейін өзгелер меншіктеп жатыр. Ұлт бол­ғаннан кейін ұлт екендігін дәлелдейтіндей  ұлттық та­ғамы, ұлттық ойыны, ұлттық бұйымы болуы керек-ақ. Ұлт­тың ұлт екенін дәлелдейтін – ұлттық бренді. Оларды кең көлемде дәріптеп, заманға сай жаңғыртып әлемге та­нытудан ұтпасақ ұтылмас едік. Тіпті ұлтымыздың ай­быны асқақтай түсер еді. Күні кеше «Ильиннің же­тіс­тігінің сыры ұлттық тағамында екен» деп күллі әлем дүр сілкінді. Біле білсек, бұл мақтанатындай нәрсе еді. Сон­дықтан ендігі жерде ұлттық бренділік дүниелеріміздің қадіріне жетіп, дамытып, қорғап, жұртқа танытуды тез арада қолға алуымыз керек.


Бахаргүл ТӨЛЕГЕНҚЫЗЫ, «Әдемі-ай» өнер үйінің директоры:
– Әр ел өздерінің ұлттық бренділерінің жоқтаушысы бо­луы керек. Өкінішке қарай, өзгенің қаңсығын таңсық көріп, өз дүниемізге тосырқай қарауға етіміз үйреніп ба­рады. Мәселен, Алматыдан ұйғыр мен өзбектің ас­ханасын оңай тапқанымызбен, қазақтың асханасын оңай табу мүмкін емес. Шын мәнінде, адам денсау­лы­ғына пайдасы мол, құнарлы тағамдарымыз жетерлік. Тек соларды дәріптеуге, халыққа қолжетімділігін арт­ты­руға келгенде шорқақпыз. Мәселен, қазақтың ба­ласы көшеде денсаулыққа зиянды чипсы орнына құрт со­рып жүрсе қандай жарасымды болар еді?! Осы се­кіл­ді ұлттық брендіге айналардай дүниелерімізді да­мы­туға жағдай жасайтын кез жетті.

Автор
Последние статьи автора
Назван точный исход матча КХЛ "Барыс" - "Салават Юлаев"
Назван точный исход матча КХЛ "Барыс" - "Салават Юлаев"
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста