ЖАЛҒЫЗ ЖҮРЕК: – Екі аяқты пенденің есін алып, ессіз табындырған нәпсіге адам баласын құлақ кесті құл қылып, мұрнынан тесіп жетектетіп қойған тағы бір қасиетсіз қылық ол – зинақорлық. Алла тағала бізге сынақ ретінде ақыл мен нәпсіні қатар берген екен. Бірақ пенделер ақылсыздыққа салып, зинақорлықтың ауыр күнә екенін біле тұра күнаһар болуға асығуда. Қасиетті кітабымыздағы «Нұр» сүресінің 2-аятында: «Зина қылушы әйел және зина қылушы еркек – олардың әрбірін жүз дүреден ұрыңдар. Егер сендер Аллаға және ақырет күніне иман келтірген болсаңдар, Алланың бұл үкіміне яғни, зина қылушыларды дүрелеуде оларға рақым ету сезімдері ұстамасын! Олардың азапталуына бір топ момындар куә болсын», делінген. Ендеше, Алланың азабынан неге қорықпаймыз? САН САУАЛ.
– Дәл осы «Нұр» сүресінің екінші аятына дін ғалымдары былайша түсінік берген екен. «Бұл үкім бойдақ немесе жесір әйел және ажырасқан, әйелі жоқ еркек зина қылса, олардың жазасы осы. Яғни, жүз дүре соғу. Егер жанұясы бар әйел мен еркек зина қылса, жазалары таспен ұрып өлтіру» дейді. Астафиралла, шариғат бойынша жазасы ауыр күнәні селт етпестен, серілік деп ұғып жүргендер қаншама?! Мұхтар Әуезов «Абай жолын» жазғанда солақай саясаттың салдарынан Құнанбайды қаншалықты сол қоғамға қарсы тұлға етіп көрсеткенімен, бір ғана көрінісінде Құнанбай қажының Алланың әміріне қарсы келмейтін тақуа екенін ашық суреттеген. Естеріңізге түсіріңізші, жалғыз ұлы өлген Қодар ерегескенде Құдайдан қорықпай келінімен жақындасады. Оны білген Құнанбай екеуін де шариғат бойынша ауыр азаппен жазалап, тас-боран етіп өлтіреді. Сөйтіп, Құнанбайды қатыгез, жеккөрінішті етіп көрсетті. Ал Алланы бір деп танып, бес парызының бірін де қаза қылмай өтеген Өскенбайдың баласы өз ортасын осылайша ашық зинақорлықтан тыйды. Бүгінгі біздің қоғамда ше? Керісінше, зинақорлық ұлттық ойынға айналып бара жатыр. «Құнажын көзін сүзбесе, бұқа бұйдасын үзбейді» деген қасиетсіз мақал хадистен де құнды болып тұр. Бұл жерде еркек те, әйел де, ұл да, қыз да оңып тұрған жоқ. Қыз баланың арын сатып, ақша табуға жеткізген еркектер болса, еркектерге сайқал саудамен айналысып қана қоймай, оны тіпті, кәсіпке айналдыруға мүмкіндік берген қыздар. Бірін даттап, бірін ақтауға хақымыз жоқ. Өйткені екеуі де Алланың ашуын тудыратын арсыз істі кәсіпке айналдыруда. Құдіреті шексіз Құдай тағала Адам атаны және қабырғасынан Хауа ананы жаратқанда шайтан малғұнның арбауына түсіп, нәпсісін тыя алмай рұқсат етілмеген жемісті жеймін деп екеуі бірдей жұмақтан қуылды емес пе? Әйелдің әлсіздігінен қуылғанымен Жаратушы иеміз қыз балаға Ана болу қасиетін сыйлады. Хақтың сөзін ақиқат деп білген Пайғамбарымыз (с.ғ.с): «Ең алдымен анаңды сыйла», – деп мәртебелі құрметті кімге көрсету керектігін айтып кетті. Оны ойлап жатқан еркек аз. Әйел – сенің анаң, әпкең, қарындасың, қызың. Шайтанның жетегіне еріп, нәпсіге құл болып жүріп, құрдымға кетіп қалмаңыздар мырзалар! «Жас иіс», – деп құшағыңа қапсыра қысып, құмарыңды басып жатқанда өз қызыңды есіңе алып көрдің бе? Сенің қызыңның қызығын сен сияқты біреу көріп жатса қайтесің? Әрине, «Менің қызым ондай тексіз емес, тәрбиелі, ибалы қыз» дерсің. Ендеше, кешіріп қойыңыз, сіздің құшағыңызда жатқан қыздың да әкесі солай ойлайды. «Жел соқпаса шөптің басы қимылдамайды». Мынандай бір әңгімені естіген едім. Лайым өтірік болсын. Біреудің ойлап тапқаны болса да үлгі аларлықтай ғибрат бар. Бір облыстағы қалталы азамат іссапармен Алматыға келіпті. Әдемі қонақүйден орын алғаннан кейін, шайтаны түртіп, нәпсісі қозып, қызға тапсырыс береді. Әрине, екі-үшеуіне. Тауарды таңдау үшін. Шамалы уақыт өткенде есік қағылып, ішке еліктей (сұлу қыздарды әйтеуір, осы бір жануарға теңеп жатады ғой) үш қыз кіріп келеді. Құдай мұндай жағдайды ешбіріміздің басымызға бермесін. Жаңағы сұлулардың бірі қалада оқып жүр деген өзінің туған қызы болып шығады. Байқұс еркек ойланып та, өкініп те, ашуланып та үлгермейді. Мұндай сұмдыққа жүрек шіркін шыдасын ба? Тоқтады. Кім кінәлі, кімнен көреді? Бұл бір ғана мысал. Басымызға тиіп, көзімізге көрсетпесе көңіліміз сенбейтін халықпыз ғой. Дәл осындай сұмдық оқиғамен құлым деп Жаратқан құдайым жолықтырмай-ақ қойсын. Ол үшін өзіміз ойланайық, ер-азаматтар!
Жалғасы бар. Басы: 16.03.2015, 17.03.2015, 18.03.2015 19.03.2015.
Жұматай Оспанұлының
«Жалғыз жүрек, сан сауал»
кітабынан алынды