Жас өспірімдердің бос уақыты.

Жас өспірімдердің бос уақыты.

Сабақ тақырыбы: Жас өспірімдердің бос уақыты.

Шығыс Қазақстан облысы Катон-Қарағай ауданы Үлкен Нарын ауылы Қ.Дамитов атындағы орта мектебі  ағылшын тілі пәні мұғалімі Жакупова Галия Жакановна

Тақырыбы Teenagers’ free time.

Сыныбы 8

Күні 19.11.2014

Мақсаты Оқушыларға тақырыпқа байланысты мағлұмат бере отырып, олардың бос уақыттарын дұрыс өткізу деген көзқарасын қалыптастыру. Алған білімін өмірде қолдануына ықпал ету.

Міндеттері Жас өспірімдердің бос уақыттары жайлы мағлұмат беру;

Шығармашылық қабілеттерін дамыту;

Сыни тұрғыдан ойлай отырып, алған білімін өмірде қолдануына жетелеу.

Күтілетін нәтиже Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды.

Өзара сұхбаттаса алады.

Топтық жұмысқа үйренеді.

Сыни ойлай біледі.

Сабақ барысында алған мағлұматты, өмірде пайдалануға дайын болады.

Ресурстар Интерактивті тақта, маркер, флипчарт, видео аудио материалдар, таратпа қағаздар.

Кіріспе Сәлемдесу , кезекшілерді анықтау жоқтарды белгілеу.

Сабақтың тақырыбын « Миға шабуыл» стратегиясы арқылы ашу,мақсат-міндеттерімен танысу.

Бос уақытта айналасатын жұмыстардың суреттері арқылы топқа бөлу.

Үй тапырмасы

Жазба жұмыстарын тексеру.

Тұсаукесер Сабақтың эпиграфын түсінгенін тексеру, сұрақ-жауап арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

Негізгі бөлім «Jigsaw»стратегиясы арқылы мәтінмен жұмыс істеу.

1. Мұғалім 3топқа 1 мәтіннің әртүрлі үзінділерін таратады.Әр топ өз мәтінін оқиды, топта талдайды, аударады.

2. Жаңадан 3 топ құралады, әр топта бөлек мәтінмен келген оқушылар жиналады, әрқайсысы өз мәтінін оқып түсіндіреді. Мұғалім жаңа тапсырма береді: 3 әртүрлі үзіндіге тақырып қоюға.

3. Өз топтарына барғанда жаңа үзінді береді.Оқушылар оны оқып талдайды, оған тақырып қояды.Төрт үзіндіні дұрыс ретімен қояды.(Жауаптарын интерактивті тақтадан өзін-өзі тексеру арқылы тексереді)

4. Activestudio арқылы тақтаға шығып сөз-тіркестерді сәйкестендіру.(Жұмысты топ-басшы бағалайды)

Сергіту сәті “If you happy and you know it” әнін жаттығу жасап айту

Қорытынды бөлім 1. Постер,кластер жасау,қорғау.( Activities of teenagers,problems of teenagers, how they express themselves)

2. Тірек сөздер арқылы бос уақыттарын өткізуі туралы жазып оқу. “Leasure”өлеңін оқу.

Бағалау Критерий арқылы бағалау парағымен бағалау.Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау, стикерлар арқылы бағалау.

Рефлексия Таратпа қағаздар, стикерлар арқылы рефлексия жазу.

Үй жұмысы Өз бос уақытымды қалай өткіземін туралы топик,эссе жазу.

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста